Del 20 de juliol fins al 2 d'agost de 2020 es durà a terme el curs de Monitor/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil a Alcanar. De les 10h fins les 14h i de les 15h fins a les 19h; el primer dia començarà a les 9 hores.
La formació està reconeguda per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya i, un cop superat amb èxit tot el procés formatiu, dóna dret a obtenir el Diploma i el Carnet de monitor/a d'activitats de lleure infantil i juvenil.
El curs de monitor/a et prepara per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, capacitant-te per organitzar, dinamitzar i avaluar les activitats en el marc de la programació general d'una organització, per mitjà de l'aplicació de les tècniques específiques d'animació grupal, amb una incidència explícita en l'educació en valors i amb atenció a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
Has de tenir els 18 anys fets quan iniciïs el curs.
Matrícula: 30 de juny de 2020.
Més informació i bases d'inscripció al web de Montsià Jove.
I posant-se en contacte amb el Punt d'Informació Juvenil mitjançant el telèfon fix de l'Ajuntament o les xarxes socials propies de Joventut (Facebook i Instagram).